.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندارگیلان: مديراني كه برخورد مناسب باجانبازان ندارند برخورد ميشود
استاندارگیلان: مديراني كه برخورد مناسب باجانبازان ندارند برخورد ميشود

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت استانداری گیلان ، استاندار گيلان در ديدار صميمي جمعي از جانبازان جنگ تحميلي كه به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس برگزار شد پس از شنيدن درد دلها و دغدغه هاي اين يادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس گفت : من مطمئن هستم كه جانبازان دوران دفاع مقدس به رغم تحمل مشكلات و سختي هاي ناشي از محروميت اگر حادثه اي اتفاق بيافتد باز هم  در صف اول دفاع از كشور حضور دارند .
وي با بيان اينكه جانبازان با تحمل دردهاي مجروحيت صبر را به زانو درآورده اند گفت : خون مقدس شهداء صبر و استقامت خانواده ي آنان و وجود با بركت جانبازان و ايثارگران سبب ماندگاري انقلاب شده است .

 استاندار گيلان بابيان اينكه كارهايي كه براي رفاه حال جانبازان و ايثارگران انجام شده در برابر اهميت جانفشاني هاي آن بسيار كم است گفت : هيچ مسئولي نمي تواند ادعا بكند كه ما مي توانيم تمام مسائل و مشكلات جانبازان را حل كنيم و خود اين عزيزان هم چنين انتظاري ندارند اما همه ي ما بايد از تمام توان براي خدمت رساني به آنان استفاده كنيم .
مهندس سعادتي تأكيد كرد : با مديراني كه برخورد مناسب با جانبازان نداشته باشند و يا اينكه در ارائه ي خدمت به آن كوتاهي كنند با چوب قانون برخورد مي شود .
در اين ديدار صميمي جانبازان ارجمند در سخنان كوتاهي حل مشكلات تأمين دارو ، اشتغال فرزندان ، سركشي بيشتر و برگزاري اردوهاي منظم تفريحي و درماني را خواستار شدند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جانباز 6 تير 1391
سلام این ادعای کذب است در ادارات استان گیلان و در مجموع نگاه مثبت به جانبازان وجود ندارد من خودم از جانبازان شیمیائی جنگ هستم دوبرادر دیگر من جانبازان از داخل سپاه گیلان بلند شدند رفتند به تهران و گفتند که اینها رنگ جنگ را ندید . بخذا روزی خواهد رسید که ما برای مسلمان بودن خود باید به قرآن تمسک کنیم و بگویم ما در دورانی مسلمان بودیم چه برسد به رزمنده و جانباز بودن.
اداره ای را سراغ دارم که مدیر کلش بی بند و بار بوده ولی الان در دستگاه دولت کریمه رئیس است . جامعه به سمتبی تقوائی میرود و آدمها نسبت به ارزشهای جنگ و جانبازی بی تفاوت شده اند امروز رزمندگی و جانبازی و خانواده شهید بودن نوعی جرم محسوب میشود . باور نمی کنید همین دورغی که استاندار می گوید فکر می کنید راست است
به استاندار بگوئید به دنبال جنگ قدرت با نماینده ولی فقیه باشند که هر دو آبشخور همین بچه های جانبازند
نماینده ولی فقیه پسرهای زیادی دارد ببینید کدامشان رزمنده هستند یا جانباز شدند و امروز بهترین امکانات را دارند حتی آن پسر معتادش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.